понеділок, 1 грудня 2008 р.

Початок...

Цей щоденник присвячений конкретному виду рукоділля - вишивці.
Мене завжди цікавило все, що стосується творчості, а особливо все, що виготовляється власними руками, не важливо чи це вязана, шита чи вишита річ, чи намальована картина, чи виліплена с глини, чи виготовлена ще якимось іншим способом. Адже такі речі не просто оригінальні і неповторні, вони володіють особливою якоюсь енергетикою, тому що виготовлені творцем с особливими почуттями, з особливою любов"ю та теплотою.
А я от ніколи раніше не пробувала вишивати. Були у мене вдома декілька вишитих мамою ще до мого народження виробів: доріжки на журнальний столик, накидки для телевізора та вишиті, як тепер модно називати, "ламбрикени" над дверима в кімнатах. Після мого народження мама в основному вязала, і можливо тому що я ніколи не бачила в дитинстві процесу вишивання, то й бажання робити це у мене й не виникало. Але коли я вперше побачила на одному форумі вишиті картини фірми Діменшнс, то не змогла залишитись байдужою. І ця любов до вишивки, яка тоді запалилася, жевріла собі і жевріла аж поки не розгорілася полум"ям. Це полум"я не дає мені спокою, тому що з кожним днем розгоряється все більше й більше. І от коли я зрозуміла, що не можу більше втримувати його в собі , то вирішила випустити його на волю, нехай воно виллється на полотно. Тому я твердо вирішила навчитися вишивати, а початком такого нелегкого завдання став цей щоденник, в якому я поміщатиму необхідну мені інформацію, а також зберігатиму власні досягнення в цій справі.

Немає коментарів: