неділю, 8 вересня 2013 р.

Натюрморт "Ізабелла"

Зовсім нещодавно відкрила для себе нового пречудового виробника дивовижних наборів - "Аліса". Остання моя робота цієї фірми ще більше посприяла моїх прихильності до цих наборів. Мушу сказати, що у моєму доробку є роботи вишиті по наборах різних російських виробників, таких як Панна, Золоте Руно, "Чудесная игла", та Ріолис і Аліса стали моїми улюбленими корифеями на російському ринку вишивки ))). При відносно невисокій ціні таких наборів, у них досить хороша комплектація, якісні матеріали, добре опрацьовані схеми та, саме головне, чудовий результат!!! Вишивати дизайни Аліси одне задоволення, думаю, зі мною погодяться ті, хто вже коли небудь мав справу з нею, ті ж, хто ще не мав такої нагоди, обов'язково спробуйте, думаю, ви залишитесь більш ніж задоволеними! Можливо весь мій допис виглядає як реклама, та, повірте, я не працюю на цю фірму ))), просто знаходжуся під приємними враженнями від останнього мого процесу над картиною "Ізабелла" від Аліси. До речі, саме її я і хочу презентувати сьогодні перед вами. При,відносно, не складній схемі, у мене вийшов ось такий симпатичний натюрморт, чи не так?

1 коментар:

Endra Putra Raharja сказав...

"Thank you for nice information
Please visit our website unimuda and uhamka"