середу, 31 жовтня 2012 р.

Котедж


Будівництво продовжується, хоча й не таким темпом, як би мені хотілося. Після останньої участі в Ярмарці-виставці у нашому місті на мене посипалося стільки замовлень на в'язання, що тепер я можу хіба що з сумом поглядати на свої недовишиті роботи і мріяти про те, щоби нарешті спокійно сісти за станок чи п'яльця. Та тішить думка про те, що зароблене в'язанням я спокійно можу потім витратити на нові омріяні набори. Часу обмаль, як наслідок - закинутий тимчасово мій другий блог - Моменти творчості й життя , хоча в'язальних новин назбиралося досить багато, постараюся найближчим часом викласти в ньому дописи з новинками в хронологічному порядку.
А поки що - невелике просування роботи над котеджем.

1 коментар:

Олька сказав...

Молодец, что окончательно на забрасываешь домик! Ведь шикарный коттедж!!! Желаю скорейшего продолжения и продвижения!