неділю, 27 лютого 2011 р.

Цей місяць виявився для мене не вишивальним, так вийшло, що займалася я іншим видом рукоділля - в"язанням. Тому й показати щось вишитого мною я не можу. Але про вишивку я все ж таки не забувала.Навіть якщо не має часу чи можливості взяти до рук голки з ниткою, то завжди можна знайти час, щоби трішки себе побалувати і зробити собі приємний вишивальний подарунок.

Фіалки я дуже давно шукала, але, як виявилося, їх уже не завозять в крамниці, тому я дуже втішилася, коли в одному інтернет -магазині пообіцяли привезти їх для мене. Поезію я докупила в пару до Натхнення. Ну і дуже люблю пташок, тому не змогла встояти, щоби не купити цих чудових пернатих від Діменшинс.

5 коментарів:

Машенька сказав...

Классное пополнение хомячих запасов! Мне эти птички тоже очень нравятся.

Татьяна храбрая портняжка сказав...

Видела вышитыми картину с фиалками и натюрморт - очень красио! Желаю легких крестиков!

Galaif сказав...

Татьяна, спасибо! Я тоже видела, поэтому и прикула себе.

МамаФиалка сказав...

А этот наборчик с фиалками вы его в инетмагазине покупали? какая фирма?
Очень красивый набор

Galaif сказав...

МамаФиалка, да, покупала в интернет магазине, у нас в городе продают только Чаривну мыть и несколько других производителей. А этот наборчик от РТО.